[et_pb_section admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Tekst” background_layout=”light” text_orientation=”left” text_font_size=”14″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Har du noen kommentarer til det vi gjør?

Har du noen forslag til hva vi kan gjøre bedre enn idag? Har du opplevd noe hos oss som du ønsker å klage på?

Vi jobber hele tiden for å bedre vårt tjenestetilbud og våre produkter. Vi vil derfor gjerne ha en tilbakemelding fra DEG, uansett om du er en kunde, samarbeidspartner, tiltaksdeltaker eller annen interessepartner.

Dersom du ønsker å sende en formell klage, så kan flg. skjema benyttes: Skjema for klagebehandling
Andre tilbakemeldinger kan du gjerne sende til oss pr. e-post. Du finner vår kontakt informasjon i menyen: Om oss – kontakt.

Dersom du er en tiltaksdeltaker hos oss så kan du levere tilbakemeldinger (ris, ros, ideèr) og klager i “vekstkassa” som står på pauserommet.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]